Latająca reklama

W drugim dniu targów Euro- Reklama zapraszamy Państwa na konferencję „Balony na podgrzane powietrze, jako nośniki reklamy”. Konferencja organizowana przez MTP i Guma Test z Warszawy została objęta patronatem medialnym przez nasz magazyn. Podczas konferencji zostaną poruszone najważniejsze kwestie dotyczące balonów na podgrzane powietrze oraz ich wykorzystania w reklamie. W gronie wykładowców znaleźli się między innymi: Leszek Piecyk (Guma Test, Warszawa), Andrzej Ćwikła (Tent, Białystok), Andrzej Rogowski (balon Czarter, Gdynia). Konferencja odbędzie się w Sali nr 402 w pawilonie 23 na terenie Międzynarodowych Targów Poznańskich, w dn. 9 kwietnia w godz. 11-14.

Z Andrzejem Ćwikłą, właścicielem Firmy Tent ,rozmawia Krzysztof Ośmiałowski

Do kogo kierowana jest Państwa oferta?

Oferta firmy TENT skierowana jest do szerokiej grupy klientów reprezentujących różne dziedziny gospodarki. Z naszych usług korzystają firmy polskie, jak i zagraniczne. Obsługujemy miedzy innymi takie firmy jak: DĘBICA, FIAT, POCZTA POLSKA, KREDYT BANK, PLUS GSM, browary, firmy ubezpieczeniowe, telewizję, radio. Balony reklamowe naszej produkcji „pracują” m.in. na największej krajowej imprezie, jaką jest TOUR DE POLOGNE.

Dlaczego balon, jako nośnik reklamy?

Oryginalność balonów wyróżnia je wśród konwencjonalnych form reklamy. Najlepszą okazją do prezentacji balonów na wolnym powietrzu- niezależnie od pory roku- są miedzy innymi takie imprezy jak: zawody sportowe, rajdy, festyny, koncerty itp. Podczas których zwracają one szczególną uwagę obserwatorów. Należy jednak podkreślić przede wszystkim, iż są to balony standardowe przypominające swym kształtem balony latające. Balony o nietypowych kształtach odwzorowują produkt firmowy np. butelki, opakowania, puszki, telefon komórkowy i wiele innych.

Charakteryzują je duże walory użytkowe np. brama spełniająca funkcje META-START, są łatwe w transporcie, rozstawianiu oraz bezpieczne w trakcie użytkowania z racji tego, iż są one urządzeniami pneumatycznymi.

Pneumatyczne urządzenia rekreacyjne: mini- koszykówka, ścianka wspinaczkowa, boisko piłkarskie, hula-kula (balon- huśtawka), bramka z celnością i pomiarem prędkości strzału- są urządzeniami, z których korzystanie jest bardzo przyjemną i ciekawą formą wypoczynku i zabawy.

Czy ten segment usług reklamowych ma szanse rozwoju?

Firma TENT produkcję swoją zaczynała od balonów standardowych. Nabywanie doświadczenia, wdrażanie nowych technologii i materiałów doprowadziło, iż na dzień dzisiejszy jej oferta obejmuje 7 działów. Jest to dowód na to, że ten segment usług reklamowych się rozwija i wg nas będzie rozwijać się nadal.